Inspirerend en uitdagend Onze school

Inspirerend en uitdagend onderwijs in een moderne leeromgeving waar elke leerling welkom is.

Ontdek onze visie

Zorgzame school

Leerlingbegeleiding en studiebegeleiding Learn@School Stichting Robin Brooddoosnodig

Stichting Robin

Gelijke kansen voor alle leerlingen

De start van een schooljaar is een financieel zware periode voor de ouders. De boekenpakketten nemen een grote hap uit het budget van de gezinnen.

In samenwerking met Stichting Robin ondersteunen we de ouders door de kostprijs van het boekenpakket te drukken. Op die manier proberen we ervoor te zorgen dat alle leerlingen op 1 september kunnen starten met het juiste materiaal.

Enchanté vzw/ brooddoosnodig

We stellen jammer genoeg meer en meer vast dat onze leerlingen naar school komen zonder ontbijt of zonder gevulde brooddoos. Dat maakt het moeilijk om de dag geconcentreerd door te komen. Daar willen we iets aan doen.

In samenwerking met ‘Enchanté VZW – Brooddoosnodig’ bieden we de leerlingen elke maandag een gratis gezond ontbijt aan.
Tijdens de pauzes kunnen de leerlingen op regelmatige tijdstippen genieten van een gezond tussendoortje, een kom soep,….

Op die manier vermijden we dat leerlingen met honger in de klas zitten en verhogen we de onderwijskansen voor iedere leerling.