Call center training bij Accent Jobs

25 april

Als leerlingen van 6 Office en 6 Retail (beide: module medewerker klantendienst) mochten we twee namiddagen op call center training bij Accent Jobs in Sint-Denijs-Westrem. We werden er warm verwelkomd en kregen tijdens de eerste sessie inzicht in de werking van Accent Jobs. Aan de hand van een script oefenden we verschillende gesprekken in met klanten, gesprekken die we tijdens de tweede sessie ook effectief mochten voeren!

Enkele reacties van leerlingen op de call center training:

  • "Tijdens deze opleiding kon ik mijn kennis over de onderdelen van een succesvol telefoongesprek en over de eigenschappen van klanten toepassen tijdens echte telefoongesprekken. Ik leerde hoe ik moest omgaan met verschillende reacties van mensen. In het begin was ik zenuwachtig, maar door de vriendelijke reacties van de klanten en het script voor mijn neus, ging het bellen heel goed! Een mooie ervaring!" (Kadir - 6RK) 
  • "Ik heb tijdens deze call center training meer zelfvertrouwen in het bellen opgedaan. We hadden een supertoffe coach (Sophie) die hielp als we even niet meer wisten wat te zeggen. Een leerrijke ervaring!" (Cressy - 6ObK)
  • "We hebben een uur naar klanten gebeld, en ik heb klanten op verschillende manieren kunnen helpen: doorverwijzen, afspraken inboeken en het antwoordapparaat inspreken!" (Ramazan - 6OaK)